تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 6 تير 1384-0:0

"توکلی" در کابینه

احمدتوكلي -نماینده مازندرانی مردم تهران در مجلس-به عنوان معاون اول احمدي نژاد مطرح است.


ilna نوشت:تيمور علي عسگري نماينده مشهد در مجلس هفتم وعضو فراكسيون اكثريت مجلس هفتم، از امكان حضور خوش چهره، كوچك زاده و نادران نمايندگان تهران و با هنر در تيم كابينه احمدي نژاد خبر داد و تصريح كرد: بنده باعنايت به اين امر در جلسه روز گذشته مجلس در خصوص حضورآقاي خوش چهره در وزارت امور اقتصادي و دارايي از وي سوال كردم كه او نيز آن را نفي نكرد و از احمد توكلي نيز به عنوان معاون اول احمدي نژاد ياد مي شود.

‌اما sharghnewspeper نوشت: حدس و گمانه زنى درباره تركيب كابينه احمدى نژاد رئيس جمهور منتخب ايران مهم ترين بحث ديروز نمايندگان مجلس با خبرنگاران بود.اگرچه هيچ نماينده اى با قاطعيت نگفت كه چه كسانى وارد كابينه احمدى نژاد خواهند شد اما صحبت   هاى غيررسمى حاكى از آن است احتمالاً چند نماينده تهران كه عضو ائتلاف آبادگران هستند در كابينه آتى احمدى نژاد حضور خواهند داشت.
از «احمد توكلى» نماينده تهران و عضو ائتلاف آبادگران به عنوان معاون اول احمدى نژاد نام برده مى شود. توكلى خود از كانديداهاى مورد حمايت اصولگرايان در انتخابات رياست جمهورى بود اما چند هفته قبل از برگزارى انتخابات به نفع ساير كانديداهاى اصولگرا از كانديداتورى انتخابات منصرف شد. توكلى مدافع تقدم عدالت اجتماعى بر توسعه كشور است. احمدى نژاد هم در انتخابات اخير رياست جمهورى اين شعار را سرلوحه فعاليت   هاى انتخاباتى خود قرار داد. توكلى ديروز در نطق پيش از دستور خود در مجلس به همين مسئله اشاره كرد و از تقدم عدالت و فقرزدايى بر ساير مسائل دفاع كرد. توكلى گفت كه مردم به عدالت طلبى، صداقت و پاكى در حاكميت، اشرافيت گريزى، مردم گرايى، تحول خواهى، دين باورى و خدمت رسانى صادقانه راى دادند. توكلى در عين حال به احمدى نژاد توصيه كرد كه از تجربيات تمام نيروهاى انقلاب از جمله هاشمى رفسنجانى استفاده كند.

 



    ©2013 APG.ir